wtorek, 2 października 2012

Skleroza nie boli

Ło, zapomniałem się trochę z tym blogiem, przepraszam. Będzie zatem trochę rzeczy teraz. Strach się bać.
Rozpisałem się na Gikzie, opanowałem sztukę nagrywania filmików, które pooglądać i posłuchać mozecie tutaj. Dodatkowo pisze dużo rzeczy na tę stronę, pilnuje ogólnego porządku i sprawia mi to masę frajdy. Takie tam nowe hobby. Ludzie hodują rybki, ja udzielam się na Gikzie.
Nie ma sensu linkować każdej jednej rzeczy, zatem zapraszam was na GIKZ.PL, tudzież profil Facebookowy nad którym także sprawuję pieczę.
Się dzieje się.

I tak, czasami mamy tam konkursy. Np. ten, gdzie wygrać można Torchlight'a 2

Poniżej standardowa paczka obrazków i dwa linki. jeden ku przestrodze, żebyście czasem nie kupili Uprising 44, a drugi to syty tekst o Guild Wars 2 napisany w kolaboracji a aihSem - warto zajrzeć choćby dla screenów.

Do następnego! Mam nadzieję, że szybciej.









Brak komentarzy: